نرم افزار جامع مونوپل (Monopol) امکان مدیریت یکپارچۀ سیستمهای حسابداری، انبارداری، فروش، خدمات پس از فروش، نمایندگیها و تکنسینها، مدیریت ارتباط با مشتریان را برای کسبوکارهای فعال در صنعت تأسیسات، تهویه مطبوع و لوازم خانگی را فراهم میکند.
نرم افزار جامع مونوپل (Monopol) امکان مدیریت یکپارچۀ سیستمهای حسابداری، انبارداری، فروش، خدمات پس از فروش، نمایندگیها و تکنسینها، مدیریت ارتباط با مشتریان و بسیاری بخشهای دیگر را برای فعالان صنعت تأسیسات، تهویه مطبوع و لوازم خانگی بر بستر شبکه و اینترنت (وب و کلود) فراهم میکند. طراحی و پیادهسازی سیستم بر اساس آخرین تکنولوژیهای روز دنیا انجام گرفته که دارای امنیت بسیار بالا و سرعت و کارایی بهینه برای مدیریت و گزارشگیری از واحدهای مجموعه است و امکان کنترل سطوح دسترسی هر کاربر در جزئیترین بخشهای سیستم را میسر میکند.
در اینجا معرفی اجمالی مونوپل را در کمتر از ۶۰ ثانیه ببینید:
این سامانۀ جامع شامل زیرسیستمها و ماژولهای متعددی است که کسبوکارهای مختلف میتوانند متناسب با نیازهای خود، از آنها بهرهمند شوند:
– صدور پیشفاکتورهای فروش
– صدور فاکتورهای فروش
– صدور فاکتور برگشت از فروش
– صدور پیشفاکتورهای خرید
– صدور فاکتورهای خرید
– صدور فاکتور برگشت از خرید
– مدیریت مشتریان خدمات
– مدیریت گارانتی
– مدیریت خدمات تعمیر و نصب
– ارائه سایر خدمات به مشتریان
– مدیریت حسابداری خدمات
– مدیریت نمایندگان خدمات
– رضایتسنجی مشتریان
– مدیریت شکایات مشتریان
– مدیریت مشتریان بالقوه (سرنخ)
– مدیریت فروش مجدد به مشتریان
– مدیریت رویدادها
– مدیریت تماسها
– مدیریت اطلاعرسانیها
– تعریف انواع کمپین فروش
– بررسی عوامل میزان فروش
– حسابداری شرکتی
– حسابداری خدمات
– حسابداری فروش
– خزانهداری
– صدور حواله انبار
– صدور رسید انبار
– مدیریت انبارها
– گروهبندی محصولات
امکان استفاده برای نمایندگان و تکنسینهای شرکت بر روی بستر اینترنت (مناسبسازیشده برای کامپیوتر و موبایل) فراهم است.
در این سامانه نماینده/تکنسین امکان ایجاد سرویس نصب/تعمیر، پیگیری سرویسهای ارجاع شده از دفتر مرکزی، تعیین هزینههای سرویس انجام شده، درخواست قطعه برای سرویس و … را دارد.
این سامانه برای هر سرویس امکان الصاق هرگونه فایلی را به عنوان ضمیمه سرویس فراهم میکند. همچنین امکان صدور فاکتور به صورت آنلاین، دریافت امضاء دیجیتال از مشتری و استعلام سریالها به صورت بارکد و QR CODE را نیز میسر میسازد.
این زیرسیستم امکان ورود و پیگیری اطلاعات کارتهای گارانتی و سریال محصولات از ورودی خط تولید و یا از بدو واردات محصول، امکان ثبت گروهی اطلاعات از طریق اکسل، امکان گزارشگیری از سابقۀ محصولات و … را فراهم میکند:
۱. تعریف برند به صورت برند تولیدکننده یا گارانتیکننده برای دستهبندی کارتها
۲. تعریف کارت گارانتی با اطلاعات کامل محصول و قطعات زیرمجموعه
۳. ورود کارت گارانتی به صورت گروهی از طریق فایل اکسل
۴. ورود اطلاعات خط تولید
۵. جستجوی کارتها
۶. صدور کارت گارانتی به صورت خودکار توسط سیستم بر اساس تنظیمات دلخواه کاربر
۷. تمدید کارتهای گارانتی منقضی یا نزدیک به انقضاء
۸. مدیریت درخواست تعیین زمان شروع گارانتی
۹. گزارش از کارتهای گارانتی (کارتهای ایجاد شده/ آمادۀ فروش/ فروش رفته/ استفاده شده و …)
۱۰. گزارش مقایسه تعدادی کارتهای گارانتی
این زیرسیستم امکان تعریف و مدیریت نمایندهها، تنظیم نحوۀ تسویه حساب هر نماینده، ثبت سرویس برای نماینده، گزارشگیری از نماینده و … را فراهم میکند.
این زیرسیستم به مشتریان مجموعه امکان ثبت نام، ایجاد درخواست خدمات (نصب یا تعمیر)، پیگیری درخواستها، مشاهده فاکتورهای ثبت شده، رضایتسنجی آنلاین، ثبت شکایات مشتری به صورت آنلاین را فراهم میکند. ثبت نام مشتری به صورت طرفحساب و درخواست خدمات بهصورت سرویس نصب/تعمیر در سامانه قابل پیگیری و مشاهده است.
این ماژول امکان ثبت و پیگیری نامههای دریافتی و ارسالی، ایجاد پیوست برای نامه، بایگانی، ثبت در اندیکاتور، جستجو نامهها، مشاهده ارتباطات و ارجاعات نامه را برای کاربران به نسبت سطح دستری آنها فراهم میکند.
امکان تعریف فرمول ساخت، امکان اختصاص شماره سریال برای محصول تولید شده، امکان صدور کارت گارانتی برای محصولات تولید شده، امکان جستجو و ویرایش فرمولهای ساخت، امکان تعیین هزینه سربار و دستمزد هر محصول توسط این ماژول فراهم میشود. این زیرسیستم همچنین دارای گزارشهای لازم برای مدیریت تولید محصولات شرکت است.
برخی امکانات زیرسیستم هپیکال به شرح زیر است:
۱. ایجاد مقیاس با تعداد پاسخ مشخص (دو، سه، چهار و پنج جوابه)
۲. امکان تعیین ارزش (وزن) هر جواب
۳. امکان تعیین بخش مورد نظر (تکنسین، اپراتور، محصول و…) برای هپیکال در هر مقیاس
۴. امکان تهیه گزارش از سطح رضایتمندی مشتریان در سطوح مختلف شهر، استان و کل کشور
۵. امکان تهیه گزارش از سطح رضایتمندی هر مشتری
۶. امکان تهیه گزارش از میزان رضایت مشتریان از هر نماینده/تکنسین
۷. امکان تهیه گزارش از میران رضایتمندی مشریان از هر محصول
۸. امکان تهیه تمام گزارشها به صورت نموداری، لیستی و درصدی
امکان ثبت و پیگیری شکایات مشتریان، امکان ارجاع شکایات اعلام شده به قسمتهای مختلف مجموعه، گزارشهای تحلیلی از عملکرد سیستم شکایات و … با این زیرسیستم فراهم میشود:
۱. امکان ایجاد گروهبندی شکایات در گروههای اصلی و گروههای زیرمجموعه
۲. امکان تعریف وضعیتهای مختلف برای تعیین وضعیت شکایات
۳. امکان پیگیری شکایات
۴. ارائه کد رهگیری شکایات
۵. ثبت مشخصات کامل مشتری در پرونده شکایت توسط سیستم
۶. امکان ثبت تاریخ فرجام شکایت
۷. ثبت رضایتسنجی پس از فرجام شکایت
۸. امکان تهیه گزارش (نموداری، لیستی) از گروهها، وضعیت شکایات، تأخیر در پاسخگویی
این ماژول امکان ارسال پیامک به صورت تکی و گروهی برای مشتریان مجموعه را فراهم میکند. بهراحتی میتوان متن پیشفرضی را آماده نمود که دارای پارامتر ورودی (مثل نام مشتری، موبایل، تلفن، نام محصول و …) باشد و سیستم در حین ثبت سرویس و … به صورت اتوماتیک پارامترهای ورودی را جایگزین و پیامک را ارسال مینماید. همچنین امکان مدیریت پیامکهای دریافتی را برای شما فراهم میکند.
این ماژول امکان دریافت اتوماتیک پیامکهای پیگیری وضعیت سرویس بر اساس سریال محصول و ارائه پاسخ اتوماتیک به مشتری توسط پیامک را فراهم میکند.
این ماژول امکان ثبت دستورالعمل برای یک یا چند کاربر با قابلیت پاسخ دادن به دستورالعملهای دریافتی و ارسال ضمائم نامحدود را برای کاربران و تکنسینهای مجموعه فراهم میکند، همچنین امکان ارتباط دستورالعمل با پرونده اسناد، محصولات و افراد را ممکن میسازد.
دستورالعمل میتواند به چند حالت مختلف ایجاد شود:
ایجاد دستورالعمل برای سرویس، اسناد حسابداری، فاکتورها و …
ایجاد دستورالعمل مستقل از سایر بخشها
ایجاد دستورالعمل آموزشی
تمام حالتهای ایجاد دستورالعمل میتواند برای یک یا چند کاربر، یا برای همۀ کاربران مجموعه اعم از تکنسین، نماینده، پرسنل و … ایجاد شود. همچنین برای تمام دستورالعملها امکان پاسخگویی وجود دارد و میتواند هر نوع فایلی (عکس، فیلم ، اسناد و …) را به عنوان ضمایم داشته باشد.
اعلام سرویسهای دورهای، موعد سرویسها، کنترل اتمام گارانتی، اعلام سر رسید چکها و… از امکانات این ماژول است.
این ماژول امکان تهیه گزارشهای سفارشی از موجودیتها (فیلدها و بخشها) مربوط به زیرسیستم انبار را فراهم میآورد. کاربر میتواند براساس نیاز مجموعه فیلدهای خروجی و فیلترهای مورد نظر را مشخص و قالب معرفی شده را برای استفادههای بعدی ذخیره نماید.
این ماژول امکان تهیه گزارشهای سفارشی از سرویسها، قطعات مصرفی هر سرویس، نوع مصرف قطعه، هزینههای سرویس و … را فراهم میآورد. کاربر میتواند براساس نیاز مجموعه فیلدهای خروجی و فیلترهای مورد نظر را مشخص و قالب معرفی شده را برای استفادههای بعدی ذخیره کند.
این ماژول امکان تهیه گزارشهای سفارشی از تماسها، فعالیتها، گزارشهای فروش، شکایات و مراکز هزینه را فراهم میآورد.
با این ماژول میتوان تمام اسناد و فایلهای قابل چاپ در سیستم را براساس نیاز مجموعه طراحی و ویرایش نمود. فرمها و گزارشهایی از قبیل فاکتورها فروش، فاکتوهای خرید، فاکتورهای برگشت از فروش، برگشت از خرید، رسید انبار، حواله انبار و … همچنین امکان طراحی اسناد و گزارشات سرویسها و اسناد حسابداری را فراهم میآورد.
این ماژول امکان ثبت سرویسها با زمانبندی مشخص برای مشتریان ویژه را فراهم میآورد.
با ماژول کارتابل کاربران میتوان گردش یک کار (سرویس، فاکتور، اسناد و …) را از لحظه ایجاد تا مرحله نهایی (بایگانی) در سیستم مدیریت نمود. در این ماژول هر واحد از مجموعه که سند، سرویس، فاکتور و … صادر میکند میتواند آن را به بخش یا کاربر بعدی ارجاع داده و سیستم خودکار آن را به کارتابل بخش یا کاربر مشخص شده اضافه کند.
این ماژول امکان ایجاد یادآوری با متن قابل تایپ برای تاریخ و زمان مشخص به صورت عمومی، ایجاد یادآور برای سرویس و یا ایجاد یادآور برای طرف حساب، امکان مشاهده پرونده سرویس و یا مشتری هنگام نمایش یادآور را میسر میکند.
یادآوریها میتواند به چند حالت مختلف ایجاد شود:
یادآوری مربوط به مشتری در تاریخ و ساعت مشخص شده متن مورد نظر را به کاربر نمایش میدهد و امکان باز کردن پرونده مشتری مورد نظر را به کاربر میدهد.
یادآوری مربوط به سرویسها در تاریخ و ساعت مشخص شده متن مورد نظر را به کاربر نمایش میدهد و امکان باز کردن پروندۀ سرویس مورد نظر را به کاربر میدهد.
یادآوری مربوط به فاکتورها در تاریخ و ساعت مشخص شده متن مورد نظر را به کاربر نمایش میدهد و امکان باز کردن فاکتور مورد نظر را به کاربر میدهد.
یادآوری مربوط به اسناد حسابداری در تاریخ و ساعت مشخص شده متن مورد نظر را به کاربر نمایش میدهد و امکان باز کردن سند حسابداری مورد نظر را به کاربر میدهد.
این ماژول امکان ثبت انواع فاکتورهای رسمی به صورت دارای تخفیف سطری، فاکتور دو تخفیفه، ایجاد فاکتور خدمات و فروش در یک فاکتور و گزارشهای مورد نیاز را فراهم میکند.
این ماژول امکان ثبت تعویض کالاها را فراهم میآورد. با امکانات ارائه شده توسط این ماژول میتوان گارانتی تعویض دستگاه/محصول را برای مشتری انجام داد و سیستم بهصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز مربوط به گارانتی محصول مربوطه و محصول جایگزین را ثبت مینماید.
هیچ نظری ثبت نشده است