اولین و تنها نرم‌افزار اختصاصی صنعت تأسیسات، تهویه مطبوع و لوازم خانگی

دربارۀ نرم افزار مونوپل

علامت تجاری مونوپل (Monopol) در مرکز مالکیت فکری به شماره ۴۵۳۶۹۴ به ثبت رسیده است.
سازنده: شرکت هورماه

مونوپل
  • 98
    %
    مشاوره موفق
  • 550
    +
    مشتری سازمانی و شرکتی
مونوپل مونوپل

نرم افزار مونوپل (Monopol) راهکاری است که امکان مدیریت یکپارچۀ سیستم‌های حسابداری، انبارداری، فروش، خدمات پس از فروش، نمایندگی‌ها و تکنسین‌ها، مدیریت ارتباط با مشتریان و بسیاری بخش‌های دیگر را برای فعالان صنعت تأسیسات، تهویه مطبوع و لوازم خانگی فراهم می‌کند. طراحی و پیاده‌سازی سیستم بر اساس آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا انجام گرفته که دارای امنیت بسیار بالا و سرعت و کارایی بهینه برای مدیریت و گزارش‌گیری از واحدهای مختلف مجموعه است و امکان کنترل سطوح دسترسی هر کاربر در جزئی‌ترین بخش‌های سیستم را میسر می‌کند.

نرم افزار مونوپل با تحلیل موارد اختصاصی و مورد نیاز بخش‌های فروش و خدمات پس از فروش حوزۀ تأسیسات، تهویه مطبوع و لوازم خانگی جهت استفاده‌ این صنایع به صورت تحت وب با امکان استفادۀ آسان در کلیه دستگاه‌ها اعم از کامپیوتر، تبلت و موبایل طراحی و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

مخاطبان نرم افزار مونوپل:

۱. تولیدکنندگان و واردکنندگان متوسط و بزرگ، در حوزه‌های تأسیسات، تهویه مطبوع و لوازم خانگی از قبیل: پکیج، آبگرمکن، کولرگازی،‌اسپیلیت، چیلر، ‌برج خنک کننده، کلیه لوازم خانگی و …

این مراکز علاوه بر استفاده از امکانات معمول در بخش‌های حسابداری و انبارداری می‌توانند از قابلیت‌های نرم افزار مونوپل به شرح زیر استفاده کنند:

– حل مشکل ارتباط با نمایندگان و تکنسین‌ها و دقت حساب و کتاب در هر لحظه

– امکان رضایت سنجی و رسیدگی به شکایت در زمان مناسب

– انجام امور دقیق‌تر و سریع‌تر و پیگیری کارها با تنظیم هشدارهای (آلارم) مناسب و بهره مندی از امکانات کارتابل کاربران

– مدیریت و پیگیری تاریخچۀ گارانتی و سریال از مبدا و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی

– دارای امضاء الکترونیکی با قابلیت ارسال فاکتور برای مشتری از طریق پیامک لینک فاکتور

– دسترسی بهتر مشتریان به مرکز با وجود نسخۀ مخصوص مشتریان که با آیکن، لوگو و اطلاعات شرکت قابل استفاده برای مشتریان است.

همچنین با داشتن مونوپل، بخش اعظمی از نگرانی‌های دریافت مجوز خدمات از سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده، برای شرکت‌های بزرگ به راحتی برطرف می‌شود.

 

۲. دفاتر فروش محصولات و نمایندگان فروش

این مراکز علاوه بر انجام امور مالی، حسابداری و انبار می‌توانند موارد خدمات را با یا بدون نیاز به هماهنگی با دفتر مرکزی انجام دهند.

ماژول ارتباطی با اداره مالیات و سامانه مودیان برای این مراکز رایگان است و می‌توانند فاکتورهای منتخب خود را به راحتی به سامانه مودیان ارسال کنند.

 

۳. مراکز ارایه دهندۀ خدمات پس از فروش و نمایندگان خدمات

– دفاتر خدمات پس از فروش می‌تواند تکنسین خود را مدیریت کند و علاوه بر آن سهم خدمات گارانتی (و غیرگارانتی) را بر اساس محاسبات سیستم به تکنسین بپردازد.

– مدیریت حساب دریافتی از شرکت مادر و پرداختی به تکنسین و ماندۀ دفتر با تنظیمات صحیح در مونوپول امکان ثبت و گزارش‌گیری دقیق و لحظه‌ای دارد.

– داشتن اطلاعات مشتریان و انجام سرویس‌های دوره‌ای برای آنان منبع درآمدی است که بدون داشتن سیستم یکپارچۀ مدیریت مشتریان امکان‌پذیر نمی‌باشد، مونوپل علاوه بر داشتن سیستم مدیریت مشتریان امکان هشدار (آلارم) برای سرویس‌های دوره‌ای را فراهم آورده است.

– برای مدیریت تکنسین‌ها و کار با موبایل در محل مشتری و کارهای ایشان می‌توان در صورت لزوم از نسخۀ مخصوص تکنسین‌ها با قابلیت مدیریت بر روی موبایل استفاده کرد.

مونوپل

روش کار ما

مراحل استخدام
فرآیند کار

مونوپل 01

از رقبا متمایز شود

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است.

مونوپل 02

مشاوره از حرفه ای ها

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است.

مونوپل 03

با ما در میان بگذارید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ است.

80

شرکا در سراسر جهان

  • مونوپل
  • مونوپل
  • مونوپل
  • مونوپل
  • مونوپل
  • مونوپل